gruglysims (gruglysims) wrote,
gruglysims
gruglysims

  • Mood:
  • Music:

The Sharpesvale Chronicles, Chapter 550!





If the images in this chapter are broken, read it at gruglysims.ca instead!


In which I fucking did it.

Back on schedule, baby!



Noelle: Back up out of my poop-zone, lady!



Charity: Good lord. I'm gone for the space between two chapters and you revert to sartorial primitivism?!



Charity: How'd you like it to not be immediately obvious that you're a university professor? Don't bother answering, I know you would.



Charity: Oh, hey! You're the business reviewer!
Alvin: How did you know?
Charity: Yeah, you're not at all distinctive or anything.



Alvin: Well, keep it on the down-low, would you?
Charity: I'm a businesswoman. Shady practices are my stock-in-trade!



Alvin: Are you sure you want to be telling me that before I review your fine establishment?
Charity: Yes! How else will you know that I'm willing to bribe you?



Charity: Especially with clothes. It would be a service to us all if you stopped dressing like that.



Charity: Or just stopped dressing in general.



Alvin: I'm thinking that might only be a service to you.



Charity: Speaking of services, how much do hotel licenses cost?



Alvin: Prove it.



Charity: See? My hand is a money-magnet.



Charity: Don't you think the right hand of the Maker should look a little snazzier?
Gruglette Prime: I guess. He only does gross stuff with his left hand.



Charity: Haha! I didn't need to hear that.
Sasha: Nobody did.
Gruglette Prime: I didn't enjoy saying it, either!



Charity: HAHAHA GROSS



Charity: HAHAHA GROSS DOMESTIC PRODUCT!



Charity: And then back to plain old gross again.



Charity: I should branch out to hair salons.




Charity: Who does your hair?
Nick: I dunno, some CC person.



I'd look it up, but my internet's down right now.

Which is why I've almost written three complete chapters in a row.



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: What have you accomplished today?
Beatriz Young the Nice Witch: I haven't fucked ONE PERSON you'd be mad about!



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: I guess that's a start.



Nick: MUST… CONVERT… CALORIES… INTO… ENERGY… INTO… HEAT



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: That's the general principle, yes.



Beatriz Young the Nice Witch: You think I'm ever going to get over my reputation for nephew-fucking?
Leonard: Why are you asking Mr. Bearlybutts?



Beatriz Young the Nice Witch: Because I hate talking to the rest of you.



Beatriz Young the Nice Witch: I mean I love you, but you're horrible.



Leonard: We're horrible.



Bradleigh: Hey man, wanna not freeze to death?
Nick: As long as the NPC can't come with.



Bradleigh: Yeah, gosh, oh no, cans and boxes.



Nick: Let me put my can in your box.
Bradleigh: Teehee!
Nick: For warmth.



Charity: Warmth is good.



Bradleigh: I think my son is a magic Hitler now.
Nick: Who knew there'd be so many Hitlers some day? The first one was such a bust.



Bradleigh: Some people say that calling everyone a Nazi cheapens the term.
Nick: But what if everyone is a Nazi?
Bradleigh: Oh, well, that's just real life then.

I hope you get curbstomped, Nazis.

And that's not a euphemism.



Bradleigh: I think I saw Princess Leia the other day.



Nick: You are one hot lady-dude.



She's all lady, dude.



Beatriz Young the Nice Witch: I'm right here, buddy.
Nick: I prefer to think of you as not being right there.



Beatriz Young the Nice Witch: 'kay.



Nick: Sure, back to the scene of the frostbite. Why not.



Stewart: How 'bout just WHY



Nick: Just a sec, I'll turn him off.



Nick: You really don't need to leave a gift if you're mad, bro.
Stewart: What the fuck am I gonna do with a snow stereo, anyway?



Nick: I think your car is cursed, girl.



Victor: It might just be our family.
Stephen: Mine too.



Leonard: I dunno, I think we're doing pretty well for ourselves.



Bradleigh: We can't kiss yet.
Nick: We don't have the technology.
Grugly2013: We do, actually. I'm just too lazy to employ it.



Bradleigh: I also am too lazy for employment.



Alvin Woodrow the Warlock: Awoo-oo?



Alvin Woodrow the Warlock: I'm a snowolfman.



What?

Alvin Woodrow the Warlock: I don't even know.



Alvin Woodrow the Warlock: I might be about to eat that kid.

He's had a good run.

Nick: And I can run again!



Nick: Sick new portrait, bro!



Alvin Woodrow the Warlock: I think maybe I'm a werespine?



I honestly don't remember this happening.

Alvin Woodrow the Warlock: It does seem unlikely that you would've missed taking, oh, five hundred pics of it.



Alvin Woodrow the Warlock: And yet, here we are.



Charity: And yet, here we are. You, me, your camera and my underwear.



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: Yeah, he's a pervert alright.



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: And he's in good company!



Beatriz Young the Nice Witch: That's the nicest thing you've ever called me!



Charity: Mornin', chum!



Leonard: I don't like being called "chum" by a shark.



I know I said I was gonna stop with the excessive shower pics, but this is Bradleigh's only chapter-ending image so y'all just gonna have to deal.

If it's any consolation, this is a terrible, terrible shower pic.



Abigail Young the Unambiguously Neutral Witch: The only thing worse would be a shitting pic.



Beatriz Young the Nice Witch: The only thing worse than that would be two shitting pics.

Next time: no shitting pics.

Probably.

I mean, I haven't looked or anything.

I've earned that right.

This chapter depicts gameplay from 6 May 2013.

Tags: ea games, eaxis, legacy challenge, maxis, prosperity, sharpesvale chronicles, simblr, sims, sims 2
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment